Golden Ticket finale bloemschikken 2023

Zondag 25 juni
Dit jaar was de finale bloemschikwedstrijd op Gardenista gepland, maar alles loopt een beetje anders dan verwacht. Gardenista gaat niet door en niets doen is geen optie! Daarom worden de winnaars van de regio wedstrijden uitgenodigd om te strijden in de finale op zondag 25 juni 2023 tijdens het Plantenfestijn bij De tuinen van Appeltern.

De werkgroep Team Bloem van Groei en Bloei heeft in samenwerking met De tuinen van Appeltern dit nieuwe evenement opgezet waarin speciaal voor de Goldenticket winnaars een landelijke bloemschikwedstrijd wordt georganiseerd. De wedstrijd vindt die zondag plaats van 14.00 uur tot 16.00 uur. Het blijft nog een verrassing wat het thema gaat worden. De wedstrijd is met publiek.
Namens onze afdeling doet Ria Kikkert mee. Zij won een Golden Ticket op het Oost Nederlands Kampioenschap Bloemschikken in het najaar van 2022. Rond 16.30 uur wordt de winnaar bekend gemaakt. De deelnemers gaan natuurlijk strijden voor de eer en de winnaar gaat naar huis met de Appeltern Trofee.
Iedereen wordt uitgenodigd om 's middags naar de wedstrijd te komen kijken, maar eerder mag natuurlijk ook, want je bent uiteraard de hele dag welkom in De tuinen van Appeltern.
Naast de wedstrijd en alle mooie modeltuinen, zijn er tal van groene activiteiten voor een leuke dag uit.
Het adres van de tuinen is: Walstraat 2A in Appeltern
Kijk ook op Plantenfestijn Appeltern