Op zaterdag 13 oktober 2007 hielden we op een stralende dag een Plantenruilbeurs in de Kruidentuin aan de Brinkstraat te Putten. Na een aantal jaren geen ruilbeurs meer gehad te hebben wilden we op deze prachtige locatie een nieuwe start maken. Met veel hulp van leden en bestuursleden, vrijwilligers van de kruidentuin, sponsoring door de Woningstichting Putten en uiteraard de inzenders, konden we er een geslaagde dag van maken.

Op de kraam met boeken kon je bijzondere exemplaren vinden en er was 2e hands gereedschap aanwezig. De promotiekraam zag er perfect uit, de koffie met notenkoek was voortreffelijk en de bloemschikkraam zag er bijzonder fleurig en professioneel uit.

De inzenders boden een gevarieerd sortiment aan van inheemse zaden, verschillende soorten kuipplanten, bijzondere rotsplanten, stekjes van kamerplanten, jonge gezaaide plantjes en nog veel meer.

Het belangrijkste waren de kontakten met elkaar, ervaringen uitwisselen en thuis komen met een stek of plant die je al een tijdje zocht. Allen hartelijk dank voor de  inbreng en??volgend jaar? Weer een plantenruilbeurs!