Jubileumexcursie

Vrijdag 6 september

Jubileumtocht richting Leusden vrijdag 6 september

Op deze dag maken we er een beetje een 60-jarig feest van. Want we gaan naar de pluktuinen van Marieke Nolsen in Leusden. Daarna kunnen we genieten van een lunch. Met als afsluiting een bezoek aan de prachtige borders bij Tuin van Schelven in Terschuur. De locatie van het lunchbuffet blijft nog even een verrassing. In beide tuinen krijgt u koffie/thee met een versnapering. EN? Groei&Bloei leden krijgen 12,50 euro korting.

Adressen en bijzonderheden:
►Marieke Nolsen, Treekerweg 11, 3832 RS Leusden
►Lunchbuffet inclusief 2 consumpties, locatie blijft nog even een verrassing
►Tuin van Schelven, Stoutenburgerweg 29, 3784 VD Terschuur

Heeft u belangstelling? We vertrekken op vrijdag 6 september om 09.15 uur vanaf parkeerplaats Dirk Staalweg hoek Struikakkers te Ermelo. We hopen om 17.15 uur weer terug te zijn.

Omdat we met eigen vervoer gaan, willen we het volgende afspreken:
0  De kosten, inclusief entrees, lunch met 2 consumpties, vervoerskosten, koffie/thee in de tuinen en iets lekkers erbij, bedragen voor Groei&Bloei leden € 35,00, niet leden € 52,50.
0 Er kunnen maximaal 28 mensen mee. Groei&Bloei leden gaan voor.
0 U kunt zich telefonisch 0341-420541 of per mail hvanemaus(at)solcon.nl  opgeven voor 26 augustus.
Na overleg met ons kunt u het bedrag overmaken op bankrekeningnummer:
NL75RABO 0317 7273 46, KMTP Ermelo o.v.v. jubileumtocht 6 september .
0 Als u met de auto wilt rijden, dit vermelden bij betaling en aangeven of u anderen mee wilt nemen. Voor kosten vervoer is voor iedereen een bedrag van € 3,50 berekend (inclusief chauffeur). Met de chauffeur/eigenaar* worden vervoerskosten door ons verrekend.