Let’s have a Flower-Party

Na de zomer op dinsdagavond 17 september hebben wij nog een jubileum evenement in het verschiet.
               Let’s have a Flower- Party

In de theaterzaal de Dialoog komt een bloemschik presentatie door de Masterclass-dames. Toegankelijk voor de Groei&Bloei leden, maar ook voor iedereen die van bloemen houdt.
Zet deze avond alvast in de agenda, want het belooft een feestelijk bloemenspektakel te worden!

• Zaal open/start kaartverkoop: 19.30 uur
  • Opening: 20.00 uur
  • deel I masterclass: 20.05-20.45 uur
  • pauze: 20.45-21.15 uur
  • deel II masterclass: 21.15-22.00 uur

Entreekaarten inclusief pauzedrankje: € 8 voor leden, € 12 voor niet-leden.

Zegt het voort en neem gerust andere geïnteresseerden mee !
Toen de masterclass-dames hoorden, dat wij een 60-jarig jubileumjaar kregen, kwamen zij zelf met het idee om nog een keer een bloemschik show te verzorgen !
Verdere details volgen later nog, want de voorbereidingen voor deze feestelijke avond zijn nu echt gestart! Ook de dames van de bloemschikcursus gaan hier een feestelijke bijdrage aan leveren.