Verenigingsavond 16 maart

Aanmelden voor de online presentatie

U kunt u aanmelden door een e-mail te sturen naar de secretaris: info@ermelo-putten.groei.nl
U krijgt dan een mailtje terug met daarin een Zoom link. Als u daar op klikt gaat er een wereld voor u open.

In de onlangs toegestuurde Nieuwsbrief van maart stond ook bovengenoemde e-mailadres. Om onbekende redenen werd het e-mailadres bij het aanklikken verkeerd weergegeven in uw e-mail verzend programma. Mocht u er niet zeker van zijn, dat uw aanmelding goed is overgekomen, meld u dan even opnieuw aan.

Als u zich hebt aangemeld. krijgt u instructies en kunt u thuis achter de laptop, tablet of telefoon mee doen. U kunt de spreker goed zien en volgen, de dia’s die hij gebruikt zijn ook te zien op uw scherm. Ook de andere deelnemers zijn (klein) zichtbaar voor u. U kunt er een kopje koffie of thee bij nemen, doe alsof u thuis bent.

Nieuwe schaduwplanten

Verenigingsavond 16 maart online via Zoom
Tijdstip 19.30 uur - circa 21.30 uur. Er is een koffiepauze.

Presentatie Gerard van Buiten

De laatste decennia zijn ontelbaar prachtige schaduwplanten uit Japan, China en Korea naar Europa gekomen, maar ook in Europa en Noord Amerika is nog veel moois te ontdekken. In deze lezing maken we kennis met een heel aantal van deze “nieuwe” schaduwplanten.

Daarnaast duiken we een beetje in de ecologie van onze schaduwplanten zodat we veel beter aan hun wensen tegemoet kunnen komen en deze nieuwigheden met succes  kunnen gaan proberen. Veel mensen ervaren schaduw in tuin nog te vaak als lastig. Er blijft meestal een handjevol beproefde planten over die het daar goed doen, zeker als het ook nog om droge schaduw onder bomen of struiken gaat. Maar dat kan dus anders.

Hortulanus Gerard van Buiten heeft in de Botanische Tuinen in Utrecht jarenlang mee gebouwd aan de enorme collectie schaduwplanten en deelt graag zijn ervaringen.

Bezoek onze website

www.ermelo-putten.groei.nl