Kom naar de Jubileummarkt

Bij een jubileum van 60 jaar hoort een feestje! Daarom wordt op zaterdag 25 mei een jubileummarkt gehouden op een prachtige Ermelose locatie: de Schaapskooi aan de Drieërweg.

Op het programma ondermeer:
♦ Voor de kinderen een leuke wedstrijd: wie kweekt de hoogste zonnebloem? Kom zaadjes halen met uw (klein)kinderen en een wedstrijdformulier met informatie.
♦ Bloemen mogen natuurlijk niet ontbreken dus voor zowel kinderen als volwassen hebben we iets leuks in petto.
♦ Henk van Emaus weet alles van de erftuin en zal tweemaal een rondleiding verzorgen.
♦ Een tuincoach is aanwezig voor tuinadvies.

Onze ‘groene’ buren doen mee op deze dag: KNVV (Koninklijke Nederlandse Natuur Vereniging) , IVN (Instituut voor Natuureducatie en Duurzaamheid) en NMP (Natuur- en MilieuPlatform Ermelo). Tevens is het Voedselbos van de partij met informatie en pootgoed.

Heeft u planten of stekken etc. over om anderen blij mee te maken? Kom langs en (ver)koop of ruil met elkaar.

Foto: 16 april jl. is er een leuke jubileumworkshop geweest is bij Buuten af o.l.v. Margreet Kwant.