Kom naar de Jubileummarkt

Bij een jubileum van 60 jaar hoort een feestje! Daarom wordt op zaterdag 25 mei een jubileummarkt gehouden op een prachtige Ermelose locatie: de Schaapskooi aan de Drieërweg.

Op het programma ondermeer:
♦ Voor de kinderen een leuke wedstrijd: wie kweekt de hoogste zonnebloem? Kom zaadjes halen met uw (klein)kinderen en een wedstrijdformulier met informatie.
♦ Bloemen mogen natuurlijk niet ontbreken dus voor zowel kinderen als volwassen hebben we iets leuks in petto.
♦ Henk van Emaus weet alles van de erftuin en zal tweemaal een rondleiding verzorgen.
♦ Een tuincoach is aanwezig voor tuinadvies.

Onze ‘groene’ buren doen mee op deze dag: KNVV (Koninklijke Nederlandse Natuur Vereniging) , IVN (Instituut voor Natuureducatie en Duurzaamheid) en NMP (Natuur- en MilieuPlatform Ermelo). Tevens is het Voedselbos van de partij met informatie en pootgoed.

Heeft u planten of stekken etc. over om anderen blij mee te maken? Kom langs en (ver)koop of ruil met elkaar.

Wie weet het nog? Najaarsruilbeurs 2009

Kijk ook hier:  Najaarsruilbeurs 2009

Presentatiepanelen
Van alle activiteiten in die 60 jaar moet veel materiaal aanwezig. zijn. Er is al een aardige verzameling van knipsels en foto's in ons bezit, maar wellicht hebt u ook nog iets wat interessant is om te worden gepresenteerd?
We willen van als dat moois wat in die afgelopen jaren plaats vond een presentatie maken op panelen. Die kunt u dan zelf komen bewonderen tijden onze verenigingsavonden of andere activiteiten.

Wie heeft materiaal en wie wil ons komen helpen de plannen uit te voeren?
Opgeven bij Jos Beek, telefoon 0613895814 of josbeek@gmail.com.